Často kladené otázky

Jaká je cena dopravních nákladů?

Cena dopravy je zdarma od určité výše hodnoty objednávky. Tato hodnota je stanovená v obchodní smlouvě. V případě, že objednávka nedosahuje výše hodnoty pro dopravu zdarma, cena je specifikovaná na základě kalkulace od dopravního přepravce a je možné si ji vyžádat u pracovníků Zákaznického centra předem.

Jak dlouho trvá doprava ze skladu Wolf v Brně do požadovaného místa?

Zboží, které máme skladem, dopravujeme obvykle následující pracovní den, maximálně do 2 pracovních dnů. Dodání zboží také záleží na velikosti a hmotnosti zásilky.

Je možný osobní odběr?

Ano, zboží si můžete vyzvednout na osobní odběr na adrese:

Air Logistic Park Brno

Hala C, jednotka 6

Letiště Brno-Tuřany 949/5

Rampa č.74-79

627 Brno

Po-pá 7:30-12h., 12:30-16h.

Je možné sledovat doručování zásilky?

Sledovací číslo Vám poskytne pracovník oddělení Zákaznického centra na emailu: wolfzc@wolfcr.cz nebo vám přímo předá informaci, kde se zásilka právě nachází.

Jakou přepravní společností zasíláme objednané zboží?

Standardně využíváme dvě přepravní společnosti: TopTrans a DPD.

Je možné vrátit zakoupené zboží?

Za určitých podmínek lze zboží vrátit. Tyto podmínky Vám předá Zákaznické centrum na základě Vašeho požadavku zaslaného na email: wolfzc@wolfcr.cz.

Kde mohu zakoupit zboží Wolf a Gabotherm?

Zboží Wolf a Gabotherm můžete zakoupit u našich partnerských velkoobchodů. Seznam velkoobchodů najdete zde: Síť velkoobchodů (wolf.eu)

Za jakých podmínek je možné se registrovat do věrnostního programu?

Do věrnostního programu se mohou registrovat montážní firmy a získat tak řadu výhod.

Podmínky k registraci najdete zde: https://bonus.wolfcr.cz/

Kde mohu zjistit, zda je zboží skladem?

Dostupnost zboží si můžete prověřit těmito způsoby:

1.      Prostřednictvím online katalogu https://bonus.wolfcr.cz/

2.      U našich velkoobchodních partnerů Síť velkoobchodů (wolf.eu)

3.      U pracovníků Zákaznického centra na emailu: wolfzc@wolfcr.cz