Jaká je cena dopravních nákladů?
Cena dopravy je zdarma od určité výše hodnoty objednávky. Tato hodnota je stanovená v obchodní smlouvě. V případě, že objednávka nedosahuje výše hodnoty pro dopravu zdarma, cena je specifikovaná na základě kalkulace od dopravního přepravce a je možné si ji vyžádat u pracovníků Zákaznického centra předem.
Jak dlouho trvá doprava ze skladu Wolf v Brně do požadovaného místa?
Zboží, které máme skladem, dopravujeme obvykle následující pracovní den, maximálně do 2 pracovních dnů. Dodání zboží také záleží na velikosti a hmotnosti zásilky.
Je možný osobní odběr?
Ano, zboží si můžete vyzvednout na osobní odběr na adrese:
Air Logistic Park Brno
Hala C, jednotka 6
Letiště Brno-Tuřany 949/5
Rampa č.74-79
627 Brno
Po-pá 7:30-12h., 12:30-16h.
Je možné sledovat doručování zásilky?
Sledovací číslo Vám poskytne pracovník oddělení Zákaznického centra na emailu: wolfzc@wolfcr.cz nebo vám přímo předá informaci, kde se zásilka právě nachází.
Jakou přepravní společností zasíláme objednané zboží?
Standardně využíváme dvě přepravní společnosti: TopTrans a DPD.
Je možné vrátit zakoupené zboží?
Za určitých podmínek lze zboží vrátit. Tyto podmínky Vám předá Zákaznické centrum na základě Vašeho požadavku zaslaného na email: wolfzc@wolfcr.cz.
Kde mohu zakoupit zboží Wolf a Gabotherm?
Zboží Wolf a Gabotherm můžete zakoupit u našich partnerských velkoobchodů. Seznam velkoobchodů najdete zde: Síť velkoobchodů (wolf.eu)
Za jakých podmínek je možné se registrovat do věrnostního programu?
Do věrnostního programu se mohou registrovat montážní firmy a získat tak řadu výhod.
Podmínky k registraci najdete zde: https://bonus.wolfcr.cz/
Kde mohu zjistit, zda je zboží skladem?
Dostupnost zboží si můžete prověřit těmito způsoby:
1. Prostřednictvím online katalogu https://bonus.wolfcr.cz/
2. U našich velkoobchodních partnerů Síť velkoobchodů (wolf.eu)
3. U pracovníků Zákaznického centra na emailu: wolfzc@wolfcr.cz